idazetterströöm

Alla inlägg under augusti 2010

Av ztaa - 15 augusti 2010 10:49

Hejsvejs alla!Gårdagen va BÄST!Jag träffade Guppi,Mikan och några mer kompizzar!Ni får höra mer om Gp:t senarre!Nu tror jag att jag ska fixa en blogg om min stora IDOL!

Av ztaa - 13 augusti 2010 11:12

Hejhej!

Jag har inte bloggat på ett tag!

jag har vart på Gunnarsö med Wilma!

Vi va på äventyrsbad!


Sen har jag inte kunnat blogga för att datan och bloggplatsen

har vart så seeg på sistone!


Men idag ska jag va med Julia!

Kuul!


Imån är det GP!



Jag längtar!

Åååå!

Wiiii!

 

 

Puzzpuzz!

Av ztaa - 8 augusti 2010 21:38

Av ztaa - 8 augusti 2010 21:05

Bra:

  • Dackarna vann i tis!
  • Jag träffade Dollan o Frassis igår!
  • Vi ska till Gunnarsö imårgon♥
  • Vi ska på äventyrsbad på tis eller ons!
  • Jag,Fanny och Julia har gjort en liten serie som heter *En anan del af Målilla*
  • Jag ska ha videodagar från mån-tors!
  • Jag har skaffat www.stardoll.com
  • Jag har fått min RIK-overall

Dåliga:

  • Britt-Marie krockade med bilen!!!!
  • När jag gjorde detta inlägg så försvann det helt!
  • Vi förlorade på Fotbollen!
  • Internett kronglar!

Så de va de de!



Av ztaa - 8 augusti 2010 12:09

Hello bloggen!

Idag ska jag spela fotboll =)

Så håll tummarna!

Om 2 timmar så står jag där på fotbollsplanen =)


Denna vecka kanske jag och Wilmis♥ åker ner till Gunnasö till mormor och morfar!

Och sen ska vi gå på äventyrsbad!

Kramkram!

Av ztaa - 6 augusti 2010 21:38

Guuh vad jag kommer sakna er när ni går i 7:an!

Det är inget problem med min klass...

men jag har så många kompisar i den klassen!

Chattade med en sötnos nyss!


Ztaa säger:

Hej gumman

Gör du då?


Julia P säger:

tjena sötnos

ser på friidrott dudå?

Ztaa säger:

friidrott och ska blogga nu..

Julia P säger:

okej

 

I gona mizz yoy gays!


Av ztaa - 6 augusti 2010 10:15

Hej bloggchhen!

Igår va jag med Julia och Fanny!

Först ville de se mitt rum...

[dä änte kart]

Så vi va här en stund!

Sen åkte vi till Julia!

Vi hade inte så mkt att göra...

vi fikade och sen så kom någon på att vi skulle göra en videoserie!

Den heter nu

 *EN ANAN DEL AF MÅLILLA*

Jag heter Linda,Fanny heter Maja,Julia heter Tindra!

Vi tänkte lägga upp dä på YouTube...

men dä ä så krånglit och konstit så om ni är bussiga kan ni ge mer ideer om var,och om vi ska lägga upp det!

Av ztaa - 5 augusti 2010 12:23

Hejhej!

Go mörn!

Idag kanske jag ska va med Julia och Fanny =)


Har fixat lite bilder =)

Soccer Jersey Image

Soccer Field

Hockey Skate 

Pink Cap 

Den gillar jag =)


Hade så bra!

Nu kommer nog snart Fanny och Julia =)


Kramkram!

Ovido - Quiz & Flashcards