idazetterströöm

Alla inlägg under augusti 2011

Av ztaa - 18 augusti 2011 22:32

Matchen gick väl sådär =/

Förlorade  med 5-4 =/

Mer info imorn!

Va tyckte ni om videona?


Hejj!

Av ztaa - 18 augusti 2011 17:15

Hejhej!

Nu kommer videona från Gunnarsö!


Jag och Simon från 5 =)


  Jag och Simon från 7 och 5 =)


  Jag och Simon dyker =)


  Jag från 7 =)


  Jag och Simon från 7 och 5

  Spola fram till 0.20 sek.


  Jag från 5 =)


  Simon från 5 =)


  Tråkvideo från när vi lekte bungyjump med kastspöt

  från 10 =)

Av ztaa - 18 augusti 2011 13:19

Hejhej!

Nu är videona uppe =)

Ska väl lägga upp dem snart oxå =)

Nu ska jag se på Shake it up.


Hejdå!

Av ztaa - 18 augusti 2011 11:39

     Bak  Erik,Ville,Eric

Fram  Julle

    Bak  Hanna,Fanny,Sandra,Mikaela,Lovisa

Fram   Julia R,Jag,Annie,Nellie

 



Kärlek till denna klass

Av ztaa - 18 augusti 2011 10:45

Eller Gomöra på Värmlänska =)


Vänta,ska bara hämta frukosten xD

Så!


Dagen då!

Nu på morgonen så har jag fixat skolväskan =)

Ska väl ta reda på exakt när bussen kommer och vart kompisarna ska gå på =)


Senare blire att dra iväg till Vetlanda och först leta efter armbågsskydd och sen fotbollsmatch med 17-årslaget =)


Men kommer snart upp ett länkbyte =)

Hade bra!

Av ztaa - 17 augusti 2011 19:30

Japp!

Har cyklat bingo med mammsen och Kerstin =)

Vann inget =(

Hade 21 och 51 kvar,en på varje rad,men NEJDÅ!

Istället fick jag 2 på samma rad,men jag hade ändå 7 kvar =(

Menmen,man kan inte alltid vinna =)


Börjat sälja jultidningar idag oxå =)

Får se hur det går...

Säljer nog bara till närmaste...gillar inte att knacka dörr...

Hör av er om ni vill köpa xD


Ska käka taco-paj nu =)

Gött!


Harä gött!

Av ztaa - 17 augusti 2011 16:01

Hejhej!
Undrar bara!

Ska jag lägga upp videona från Gunnarsö på Youtube eller ska jag ladda upp dem direkt?

Tar ju sånn tid att ladda upp dem,men ni bestämmer!

Ovido - Quiz & Flashcards