idazetterströöm

Alla inlägg under augusti 2011

Av ztaa - 21 augusti 2011 09:13

Hejhej!
Idag ska jag:

Baka muffins tills imorn

Spela A-lags match (om inte Mirelle ska stå hela)

Fixa tills imorn!


1 dag kvar hörni!

Va tycker ni om skolan?

Ska de bli kul eller tråkigt?


Men nu ska jag gå!


Hejdå!

Av ztaa - 20 augusti 2011 18:46

Hellew =)

Dagen idag då!

Har vart med Elin,åkte på knattespedway och sen fikade vi med min nonstop-muffis =)

Vi ha oxå spelat TV-spel =P

Lite bilder:

                                  Eye toy play 3 =)


Hejdå!

Av ztaa - 19 augusti 2011 21:17

Hejhej!

Hemma från Vetlanda nu =)

Va å sprang Vetemilen!

Jag och mamma sprang 4 km i motionsklassen.

Skulle sprungit F14 men det va ingen mer anmäld och jag fick inte flytta över till de för de inte va nån mer där =/

Men när vi kom imål så va de en tjej som hade sprungit i den klassen!

Jag sprang på 19.09 och mamma på 19.10 =)

Jag är nöjd!

Pappa sprang 1 mil och han är oxå nöjd!


Återkommer imorn!

Nu blir de Ice Age med mamma och pappa =)

Av ztaa - 19 augusti 2011 15:30

  Ni har sett den förut,men jag gillar den...

Av ztaa - 19 augusti 2011 11:22

Hej!

Första gången jag gör nått sånthär!

Men,nu gör jag det,nån gång måsta va första!


Dag 1. - En bild på dig själv

Dag 2. - En bild på din/dina bästa vän/ner

Dag 3. - Två fina bilder

Dag 4. - En bild från sommarens resa

Dag 5. - Någon i din familj

Dag 6. - En bild som gör dig glad

Dag 7. - En bild från gamla skolan

Dag 8. - En gammal bild på mig

Dag 9. - Min sommarbild

Dag 10. - En bild på dig och en kändis

Dag 11. - En bild på när du badar

Dag 12. - En bild på nått du saknar

Dag 13. - En läskig bild

Dag 14. - En redigerad bild

Dag 15. - 8 bilder som betyder mycket för mig



Detta börjar idag!

Av ztaa - 19 augusti 2011 10:53

  Bild tagen av mig =)


Saknar Öland!

Vill tillbaks till sena promenader,stranden,havet,vågorna,husvagnen och den tiden med mamma och pappa när vi satt vid kl.11 och spelade yatsy? och käka pizza =)

Lots of love <3

Ovido - Quiz & Flashcards