idazetterströöm

Alla inlägg under juli 2011

Av ztaa - 4 juli 2011 16:00


Han tror ju han är jättebra!

Han sjunger ju inte ens i takt!


Av ztaa - 4 juli 2011 15:00

Gu va jag tycker synd om honom!

Av ztaa - 4 juli 2011 14:00

3 saker!

Lär dig texten,lär dig dansa,VARNA RESTEN AV FAMILJEN!

Av ztaa - 4 juli 2011 13:00

Stackars mamman!



Av ztaa - 4 juli 2011 09:35

Hejhej!

Har inte bloggat på ett par dar,igår va för att vid kl. 9.30-10.30 åkte jag och pappa till motorbanan och städade efter traktor pullingen...

Sen vid 11 ringde jag Wima så jag åkte upp till Järnforsen,där badade vi och spelade brännboll med deras grannar som är  utlänningar ^.^

käka glass och hade sköj!

Ska dit idag med,om jag har skjuts!


Kollar bloggar och då hittar jag givetvis Grymma? videor!

Lägger upp dem i tidsinställda inlägg så ni har nått att läsa sen när jag är hoss Wilma!

Hejdå!


Av ztaa - 2 juli 2011 11:17

Idag mår jag bättre!

Det är bara lite hostigt och så!

Idag vet jag inte vad jag ska göra...



Ojoj!

Glömde att jag bloggade en stund där!


Igårkväll så kollade jag,mamma och pappa på Dirty Dancing!
BÄSTA FILMEN EVER!

Blir alltid beroende av sånna filmer,men det går över efter några veckor =)


Men det är iallafall ett tips!


Hejdå

Av ztaa - 1 juli 2011 09:50

Hejhej!

Är inte lessen!

Bara sjukt förkyld!

*Nä,friskt förkyld-.-


Dagen idag då,ska nog va hemma,fixa om bloggen!

LADDA UPP BILDER FRÅN STUDENTEN MM!


Det är lite försenat,för man kan inte ladda upp mer än 500 bilder per månad med 'avancerad' uppladdning....och så orkar jag inte ladda upp ca. 700 bilder,en och en...


Hade bra,jag ska försöka'snyft'


Kram / Snorfia

Ovido - Quiz & Flashcards