idazetterströöm

Alla inlägg under juli 2011

Av ztaa - 9 juli 2011 13:40

Hellew!

Ändrat lite på bloggen,vet nte om det blev så bra!

Vad tycker ni?

Mina kompisar tycker jag ska ha mer sommaraktigt tema men det är rätt svårt att fixa nått,för det tar ju lite tid!

Har tyvvärr inte den!


Som ni har märkt så har jag inte vart så haj på att blogga senaste dagarna!
Har vart på gunnarsö senaste 2 daarna och badat i havet!

Och det va inte kallt!

Ska försöka fixa lite tid så jag och Wilma kan åka en sväng dit!

Ett + om Jojjo och Simon är där =)


Igår när jag och mamma åkte hem från Gunnarsö så stanna vi på Maxi och handlade lite godis,och om man handlade mer än 300 g godis så fick man ett sorts metspö =)

Vi fick 388 g.!


Men nu ska jag iallafall börja med en header!


Ses!

Av ztaa - 7 juli 2011 19:21

Inte bloggat idag!

Har vart i sköna Gunnarsö hela dan!

Bilder och sånt får ni senare!

Just nu sitter Wilmas mamma här,hennes bil har stannat pga felbensilerad =)

Men nu ska jag gå och äta nåtT!

Av ztaa - 6 juli 2011 15:24

URGULLIG!

Av ztaa - 6 juli 2011 12:00

Nu kommer den!IGEN!



På morgonen vakna jag tidigt,ja,då hängde jag med till Hultan för att lämna Robin!

  Sen va det bara att sätta igång med dukning m.m

Jag dekorerade tårtan!

                Tyckte inte om den stora rosen...

Sen bar det iväg te Hultsfred!

  Kusinen Felix

Deras flak!

     Kan man va sötare?????

Robin

Robin och Joel

Robin,Tim och Joel

Tim

  IP08!

Tims tal -förkortat-

Jag flyttade 100 mil hit ner för att få gå i ett speedway gymnasium,och så hamnade jag med demhär nöttera!

-haha-

Men vi har haft jävligt sköj ihop!

Tack!

Balkan!

Joel och Robin

Va han fick!

            I hans mössa!

På mitt huvud!

  Joel

Joel och Robin

   


Och nu på flaket!


Pierre och Lotta                 Joel,Tim och Robin             

fy FÄÄÄÄÄÄÄÄN va vi e bra!

Eller hur Tim?

Pierre

Krossade drömmar?

 



Hemma!




      Robin och Felix

Trött?

Bäst att kolla!

    Pierre!    Jag fick sockerdricka,eller nått =)

Gillar bilden!

Har inte tagit mer kort!

Skulle tatt på presenterna,men det glömde jag!


Snart kommer väl Lottas student m.m

Av ztaa - 6 juli 2011 09:25

Vakna för en timme sen ungefär!

När jag vakna hade jag swein ont i handleden,som den vore stukad eller nått...men,men!


Dagen idag!

Ska nog va med Wilma tror jag!


Ojoj!

Nu går tiden fort!

Får väl skriva om Robins student nu...IGEN!




Speedway result.

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

Av ztaa - 5 juli 2011 17:23

Inte första gången inlägg med mycket bildet försvinner bara sådär!

Blir så J*VLA ARG!

Varför!

Det är bara onödigt bloggplatsen!
FIXA DET!


Skrev faktist om Robins student och la ut bilderna!

Och nu hinner jag inte skriva om det igen ikväll!



TACK SÅ J*VLIGT MYCKET BLOGGPLATSEN!



ÅÅÅÅÅ!

Av ztaa - 5 juli 2011 16:56

Jordgubbe eller hjärta?

Eller hjärtformad jordgubbe?

Före:

  Efter:  

Av ztaa - 5 juli 2011 12:35

Hejhej!

Nu på morgonen har jag inte gjort så mycke...har vart å köpt cola till Robin och en ny header!

Vet inte om den blev bätre än den jag har nu...

Tjuvkik!

  Den är ljusare!

Nu ska jag städa rummet!

Får väl lägga upp bilderna från studenten och det oxå!


Hadä gött!

Ovido - Quiz & Flashcards