idazetterströöm

Alla inlägg under juli 2011

Av ztaa - 12 juli 2011 13:56

Haha!

Av ztaa - 12 juli 2011 08:50

Gomöra!

Ni kanske har märkt att  det inte gar att göra A:n med prick över,men det gar att göra ä:n...bara sa ni vet!

Idag vet jag inte vad jag ska göra!

Packa tills imorn!

DRAR TE GUNNARSÖ!

Där är Jojjo och Simon oxa xD

synd att inte Wilma kunde hänga me!

Men sant ä livet!


Nu ska jag kolla pa Sommarlov!

Hejda!


Lägger upp en bild pa oss!

 

Av ztaa - 11 juli 2011 22:21

Hejhej!

Idag har jag vart i Hesjön och badat!

Det började regna och sa va detåmörkt pa himlen sa mamma hämtade oss!

Sen sprang jag och mamma!
Läs mer pa:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

Nu har jag dushat och ska äta natt!

See ya!

Av ztaa - 11 juli 2011 14:52

Nu blir du avundssjuk va?

 

Haha!

Tänk att få chansen att bada...I CHOKLAD!

                            '

Fixade den lite snabt pa paint :P

Av ztaa - 11 juli 2011 14:23

http://idazetterstroom.cybersite.nu/startsida.html

En liten "extra blogg" där jag lägger upp bilder jag tycker om!


Vad tycker ni om mitt nya blogg utseende?

Komentera!

Av ztaa - 11 juli 2011 09:14

Hejhej!

Igår när jag åkte till hesjön mä grannen va Julia och Fanny där!

Trodde Julia va i Ysta men Nejdå!
Idag vet jag inte riktigt va jag ska göra,kolla på Sommarlov om 15 min,då är det flyg 29 saknas eller nått annat av dem 3 programen som visas vid den tiden!

Hoppas det är flyg 29!

Men senare vet jag inte om jag ska smsa Julia eller nån...


Hejdå!

Av ztaa - 10 juli 2011 22:35

Hejhej!

Jag lever!

Men gör ni?

Vilken header ska jag ha?

Jag gör ju dem för ER!

Inte för mig!

Jag kan ha en helvit tråkig blogg om ni vill!


Men jag har iallafall spenderat senaste dagarna på Gunnarsö,i vatten och hemma!

Fixar en sida som jag lägger upp bilder och sånt oxå!

Men det är lite konstigt just nu ,så jag avslöjar inget!



Hejdå!

Av ztaa - 9 juli 2011 14:42

Hejhej!

Vilken header ska jag ha?

    Komentera så mycket som möjligt!

Bestämmer mig tills imorn!

Snälla hjälp mig!

Ovido - Quiz & Flashcards