idazetterströöm

Alla inlägg under juli 2010

Av ztaa - 5 juli 2010 09:10

Hej!

Jag orkar inte göra nått inlägg ifrån Tjoget!

Idag vill jag vara med någon!

Få se om någoon vill va med mig xD

Kramkram!


Hiidååe!

Av ztaa - 3 juli 2010 09:55

Hejjj!

Gunnarsö har vart så himla göött denna vecka!

Jag,Wilma,Jojjo och Simon va där!

Jojjo och Simon har deras farmor och farfar där!

De är oxå långliggare!

Vi hadde askul!

Vi har jämt kul tillsammans!

Jojjo och Simon är gulliga!

Men jag tror jag ggillar 1 utav dem lite!

Fast min bästa kompis Wilma gillar oxå honom,

och jag Vet att han gillar henne!

Vi körde

Sanning,konka eller prosent.


Men nu kommer bilder och lite text från dag 1,2,3,4!


Dag 1

Tyvärr,

vi kom till Gunnarsö vid klockan halv 11-11 =(

Hann inte ta bilder!

 

Dag 2

Hehhe!

Frukost!

Sen cyklade vi en sväng =)

Wilma ramlade =)

Vi cyklade en sväng runt Gunnarsö,

som alltid!

 Upp runt badplatsen Grytan

och tillbaka.

  

På kvällen spelade vi kort    På  dagen tog jag bara massa knasiga kort =)    Jojjo =)   Som nyser =/

  Wilma,Jojjo

Simon.  Jojjo,jag,Simon  Wilma,Jojjo  Simon  Wimla,Simon   

Jag,Jojjo,Simon och Jesper. 

Simon

Wilma?   Jesper,Simon,Jojjo   Hopptornet.   Jojjo.   En död halvuppäten gädda!

Dag 3

  Min bjässe.

Kort av Jojjo på Alger.   Wilmas bjässe!   Hjärt och lungräddning till fiskar som är *sjuka*

Jojjo's bjässe.   Vårat *hemliga* fiskeställe.

Begravda soltorkade halvuppätna småfiskar.

  Sen åkte vi in til stan och tittade på gubbar som sjöng,dansade och spelade.

Men först åt vi ju glass =)  

Och sen åkte vi till

  Utsikt.

Och Wilma bara slappar =)   Här är jag och Wilma längst bort!

Här är Wilma längst bort! 

Och här är ingen längst bort!

  Bana 11 av 12

Larv som ska bli fjärill!

Vi tror det är 75 % Vodka i denna sockerdricka!

Vi blir alltid galna av den!

I år och förra sommarn!

Chips,mm!

Mina smexiga glasögon! 

Shteekarn! 

Kryymt juu!

Sen som vi gjorde förra året så gick vi runt Gunnarsö,

och som sagt,

Va helgalna typ!

Jaaay!

Jag vill inte!

Hahha!

En gång tiill!

Dag 4.

På g hem.   Detta gjorde vi några minuter innan vi åkte hem!

Mest Jojjo och Jag!

Innan det så spela vi kort,drack cola och åt chips!   Och så tittade vi på ett båtrace.Vi 4 va ensamma på en liten ö!


De va hela Veckan!

Om några minuter åker vi till Tjoget!

Hejdåå!

Ha det braa!

Av ztaa - 2 juli 2010 23:24

Chaachaa!

Gunnarsö har vart så jevla göött!

Har vart med Jojjo och Simon+ Simons tvillingkompisar

Hela veckan typ!

Men skriver mer på Måndag eller Söndag!

Imån blir det Tjoget från lör-sön!

Kan inte blogga då =(

Lite bloggning denna vecka!

*Som inte har blivit bloggat till framtiden*

Hahha,om ni fattar va jag menar!

Jaja!

Nu sk jag bara fixa Simon och Jojjo's Msn,

och sen ska ja sove =)


Soov gööt!

Av ztaa - 2 juli 2010 14:30

Hej!

Dethär är ett klipp till alla er själviska,irriterande puderdockor!

Jag hoppas ni lär er något!

Va inte någon du inte är!

Va dig själv!

Den du är på insidan!

Utsidan är inte allt!

Hoppas ni förstår det!


Av ztaa - 2 juli 2010 11:45

Hejhej!

Idag ska vi hem =(

Jag vet inte när vi åker men vi ska hem iallafall!

Sen ska vi direkt till

Tjoget

en origenteringtävling!

I 3 dar!

Fre-Sön!

Men,

hejdå!

Ses snart!

Av ztaa - 1 juli 2010 18:45

Av ztaa - 1 juli 2010 15:45

Hejhej!

Vet ni en sak?

Min syssling jobbar i strandköket här på Gunnarsö!

Jag tror inte hon vet det,

men ändån!

Puss o kam o gattis!

Ovido - Quiz & Flashcards