idazetterströöm

Alla inlägg under juli 2010

Av ztaa - 12 juli 2010 20:48

Hej!

Jag är så himla ledsen över att jag inte bloggat!

Jag har inte orkat!

Bilderna från Stångebro kommer väl immon hoppas jag!

Har haft upp runt 35 grader hela helgen!

=)


Men nu kommer en video!

Ibland kan den va LITE udda!



VÄLDIGT BRA!

MEN LITE UDDA IBLAND!

Eller vad tycker du?

Av ztaa - 8 juli 2010 14:46

Hejhej!

Nu är jag hemma!

Jag,Julia och Fanny har vart i Hesjön!

Vi har badat o solat!

Mest bad!

Det va varmt!

Vi hade shitkul!


Men så ni vet så kan inte jag blogga på 3-4 dar!

Vi ska på en enduro.

Stongebro xD

Eller,

Stångebro xD

Vet inte hur det stavas!

Men tidigast på söndag

*tror jag*

kan ni få se bilder och lite annat från det!

Har ni frågor om det,

så får ni svar senare!

Men nu ska vi snart dra!

Ha det så bra nu,

utan mig!

Kraamkraam!

Av ztaa - 7 juli 2010 10:39

    Söta halsband,ringar och öronhängen:
    Beautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative Jewelry

Beautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative Jewelry

Beautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative Jewelry

Beautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative Jewelry

Beautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative Jewelry

Beautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative Jewelry

Beautiful and unique creative JewelryBeautiful and unique creative Jewelry


Roligare ringar:

3_thumb2_thumb


Så,

nu orkar jag inte mera!

Ha en bra fortsatt daa!

Av ztaa - 7 juli 2010 10:30

Heej och gomorgon! Som ni ser har jag fixat bloggen lite =) Idag tror jag inte jag ska va med någon! Julia och Fanny ska kanske va, och Fanny vill inte va 3!

Kanske ska slipa väggarna idag istället =/ Superkuul! Eller Noooot!

Ha det så bra!

Kraamkraam!

Av ztaa - 6 juli 2010 12:03

Hola Amigos!

Nu är jag med Julia!

Sally är helgalen =)

Needå!

Bara lekfull!

Vi ska fika lite nu!

Sally lekte med min och Jia's kamera nyss!

NU SKA VI SE PÅ

TROLLTIDER 1-2

YIIIPII!

Nyss sa Julia att det va en lillkille som hade problem med att klättra!

Alla är knattar!

Det va oxå någon på filmen som inte släkt ljuset!

Då sa Julia:

Att han säger vf kan dom inte göra något själva.

????


Kramkram!

Av ztaa - 6 juli 2010 10:18

Hejhopp tusse tott!

Nu ska jag fixa en liten tävling för alla er med blogg!

Gör såhär:

Anmäl dig på Gästboken eller komentera på detta inlägg!

Länka mig.

Skriv ett inlägg på din blogg,

men,det  ska inte handla om vad som helst!

Du ska skriva om vad det pinsammaste du har gjort,

och det inlägget ska ha som rubrik:

Ztaa's tävling!

sen skriver du inlägget,tydligt,så man förstår!

Och sen så bestämmer jag en vinnare!

           

          Sprid gärna detta till era bloggkompisar  så blir det en riktig fajt!

          LYCKA TILL!

Kramkram!

Av ztaa - 6 juli 2010 10:08

Hej!

Nu har jag inte bloggat redigt på ett tag!

Har lixom inte haft tid och lust!

Inatt drömde jag en läskig drröm!

En i min familj blev mördad

Jag vill helst inte berätta mer!


Men idag ska jag va med Julia =)

Krankram!

Av ztaa - 5 juli 2010 09:40

Så jedra bra!

xD


Ovido - Quiz & Flashcards