idazetterströöm

Alla inlägg under juli 2010

Av ztaa - 27 juli 2010 12:00

Ba bäst!

Men tát lungt!

Det kommer mer senare!

Av ztaa - 26 juli 2010 10:15

Hejhej!

Ni vet ju att jag har vart på Stångebro.....

men jag har inte skrivit föränn nu!

Jag valde framtidsinlägg så ni ska ha nått att läsa medans jag är i

Örebro på O-Ringen.

___________________________________

Helgen va jätterolig!

Jag åkte med pappa på tors,

för mamma jobbade,

så Robin och mamma åkte på lör,

När pappa och jag kom till

Lindköping så såg vi Lollo,Mange och Pontus!

Vi åkte efter dem de sista 3 milen!

När vi kom fram va det bara att ställa upp husvagnarna

     

Cykeln hängde förståss mé =)

Sen fixade vi de o lite till.....


SEN BÖRJADE ENDURON!

     

Mig;

Poppe;

 

Sen nästa dag

*fre*

kom mamma,Robin,

*Lotta,Pierre.

*Kusin,Lottas pojkvän.


1 timme innan start fick de ställa in sina cyklar vi starten.....

   

Och då satte vi oss o shnackadeh.....

Lollo

Poppe                   Pierre.


Sen skulle grabbsennah iväg!

1 starten.

De va så J•vla mäcktigt o stå där,höra start-smällen,se alla 400 som åker iväg,höra dåånet ifrån alla motorcyklarna,se röken,och sen känna den gooa luckten!

Här är di iväg!

 

2 start.

Samma känslor♥


Nu kommer bilder utifrån banan;

 

Mange.

   

Pappa.

Nedförsbacke =)

 

Mange.

Pappa.

Sista svängen innan måål!

Här tar dem bort chippet ifrån ryggskyddet!

-Ååh fy f••n =)


Här kommer "före-efter"bilder!

Vill ni se dem tydligare är det bara att trycka på dem.


Mange.

Före                                Efter

 


Pappa.

Före                                Efter

  


Jonas.

Före                               Efter

  


På kvällen så kom mammas ungdomsbästis Susanne.

Jag,Lotta,Pierre,Poppe och Robin åkte och badade i sjön vi brukar bada i där!

Det va 26 grader och knapt någon där!


På lör så körde Kimma och hans bror Johan.

Bilder;

           

 

En sväng =)

Kimma.

Johan.

 

Övriga bilder;

      Kille som fått stopp antar jag.  

Taget på toa.....

endel tar ju Lumpen här!

 

Före efter-bilder.

 

Kimma.

Före                       Efter

 

 

Johan.

Före

Fick ingen bild efter =(

 

Där på kvällen så åkte vi 5 ännu en gång till badet och badade!

Vi hade schampo och tvål med oss,

gissa hur kall dushen va!

7 grader!

 

 

Bilder från sön;

Mange,Kimma.        

Robin.

Pierre,Lotta.

 

Sen så åkte vi hem igen på sön.

Vi gick in på

Biltema!

   

35 grader!

 

Nää!

Nu har jag värk i armbågen!

Hade gött!

 

Kraamkraam Ida!

Av ztaa - 25 juli 2010 18:00

..på stället,

eller rättare sagt,

området som vi ska va på.

xD

Av ztaa - 24 juli 2010 11:30

Hej bloggen!

Denna vecka har jag tänkt att jag ska fokusera på Videoklipp från bla. Youtube!

Ni får skriva vad ni tycker så får vi väll se om jag gör om det någon annan gång!


Kraamkraam!

Av ztaa - 21 juli 2010 22:01

Hejhej!

Snabbt inlägg!

Idag blev de inge båtbuss =(

Blir imån istäälle!

Vi va på cirkus och museum!

Kul!

Bilder kommer nästa vecka tror jag!


Nu ska jag dusha!

Kramkram!

Av ztaa - 21 juli 2010 08:46

Hejhej!

Nu ä jag på självaste Hammaröa!

Vet ni vart dä ligger?

Komentera och gissa!

Igår åkte mamma o farsgubben hem =)

Så jag ä här ensam!

Felix ä oxå här!

Igår fyllde Farfar Z 70 år!

Grattis!

Vi va 20 st. här då!

Jag,farsgubben,mamma,

min faster Pethra hennes gubbe Henrik,

mina kusiner Bella♥

Pontus och Felix♥,

mina sysslingar Carro,Jonatan,Billy,

deras mamma Fia,

Carros son Johannes♥

Anna-Lisa,Margaretha

Grannen Eivor och Morgan(Bus-Morgan)

och Farmor o Farfar förstås!

 

Idag ska Felix Jag Fammor o Faffar åka båtbuss!

Eller

Dyvelstens flottningsmuseéum i Forshaga!

Låter kuul!

Ligger ca.1 mil ifrån Karlsta!

 

Nu ska ja äta fruckost!

 

Kramkram!

 

Bilder o dylit kommer väll i slute av veckan lr. slute på nästa vecka!

 

 

Av ztaa - 17 juli 2010 13:48

xD

Ovido - Quiz & Flashcards