idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2010

Av ztaa - 16 mars 2010 12:59

Haha !!

Hej !!

Jag har hittat lite roliga bildet på Google !!

Titta här   

 

 

  

Ajdå !!

 

 

 

 

   

-Titta mamma !!

Jag är mer än din pussgurka !!

Jag är hela mackan !!

 

 

 

    

Harry Potter som barn !!

 

 

 

   

Ajdå !!

Jag tror jag blinkade !!

 

 

 

  

Titta tjejer !!

Jag är en riktig HOTDOG !!

 

 

 

 

Av ztaa - 16 mars 2010 11:11

Hej !!

Jag har nyss tittat på Lazytown !!

Nu börjar Chugglington   

Med en massa tåg och shit !!

 

Får väl gå och titta på de   

Finns ju inte något annat !!

 

Eller kan jag ju gå in på nån av mina kompisars bloggar !!

Om ni vill kan ni ju skicka eran bloggadress till mig så får vi se om jag skriver in den på "Länkar"   

 

Ses !!

 

Kramar Zta

Av ztaa - 16 mars 2010 10:11

Heej !!

Jag har bara 2 ord att  säga :

 

JÄTTE TRÅÅÅÅÅKIGT !!

 

Idag har jag ingen att vara med   

 

Åååååååååååååå !!

Det ända det finns att göra är att blogga,spela data och sitta vid TV:n !!

Jätteroligt ??

Eller hur  

<<pust>>

<<jäsp>>   

 

Nee !!

 

Nu ska jag gå och se på "Kim Poseble"  

 

Hejdå !!

Av ztaa - 16 mars 2010 09:23

Hej alla !!

Har ni vaknat nu ??

  

Det har jag !!

Tror jag ??

 

Haha  

Skriver mer sen !!

Ses   

 

Kram Zta

Av ztaa - 15 mars 2010 21:25

 Hej och tack så jättemycket för alla komentarer och allt !

Jag gillar att ni skickar komentarer !

Jiiipiiii  

Det har kommit ca.5 till gästboken och ca. 5 som komentarer !!

En hel radda me et'  

Kanske skriver mer sen !!

Just det !!

Glömde att säga :

VI HAR STUDIEDAG MÅN-TIS   

 

 

Haha  

 

Ha de gött !!

Av ztaa - 15 mars 2010 12:55

Hej !

Nu har jag fixat några bilder !

Så nu blir bloggen mycket roligare !  

Kramar Ida !

Av ztaa - 15 mars 2010 12:07

Hej !

Jag sitter här och  chattar med Frida och Molly   

Kanske ska va sen   

Det finns inte så mkt att skriva om !

Ville bara berätta att det kanske gick att va !

Ses senare !

Kram Ztaa   

Av ztaa - 15 mars 2010 09:13

Hej !

I Fredas blev jag och Otto utslängda ifrån idrotten !

Jag vet inte varför !

Och det va fotbolls-brännboll   

Nåja !

Sånt e livet !

Nu ska jag nog lyssna på Erik Saade   

HAN ÄR BÄÄST !

Jag tyckre han skulle vinna   

Kanske skriver mer sen !

Ses   

Kramar Ztaa

Ovido - Quiz & Flashcards