idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2010

Av ztaa - 31 mars 2010 14:03

Heej !!

Idag hade vi något svenska-prov,vi skulle beskriva en matsal,skolgården eller ett torg   

Jag frågade om jag kunde beskriva Gunnarsö och då sa Sego-Maggan att vi inte kunde det och blev as-arg och sa Givetvis till Hela klassen :

- Givetvis måste Ida göra på ett annat sätt !!

J_vla sur kä__ing   

Bara någon minut efter frågade någon ( Jag vet inte vem ) om man kunde skriva om klassrummet !!

Då svarade hon :

- Ja,men Givetvis !! Det var ju bra,Jättebra !!


Sen lämnade jag in uppgiften och hon rättade den,så jag skulle sätta in den i pärmen !!

Då sa hon :

- Du kan sätta in den i pärmen !!

Jag svarade :

Mm,visst !!


Då blev hon surig igen och sa till Hela klassen :

- Man kan få sträck för dåligt uppträdande oxå !!


Och jag bara bävade  och tänkte :

Vad gjorde jag för fel ??


Ni kanske har förstått att jag Inte gillar henne !!



Men nu lite annat !!


Idag på rasten spelade vi fotboll   

Jag var målis !!

Och Marre eller Maria hade bollen och jag satte mig ner och skämtade och sa :

- Här Marre,passa mig   


Jag såg att hon backade som hon brukar göra när hon ska skjuta,

och så sköt hon mig så att bollen kom på högra sidan av ansiktet   

F_n va roligt det va !!

Men det gjorde ont i början !!

Jag börja inte böla   

För det är bara veklingar som gör det  




Men det var ju dendära lapp-grey-dagen idag !!

Jag tänkte attt sätte en lapp på en speciel kille jag gillar !!

På den står det :


                      Du är snäll söt och rolig !!

                     

                         Du är en bra kille !!


                                 Kramiz





Med mina initsialer på   

KramIZ

Ida Zetterström

Hahha !!

Men jag tänkte sätta den på hanns jacka men jag hann inte   

Dem slutade samtidigt som vi,och jag ville inte göra det innan !!

Men jag tror jag ska göradet i mårgon   




                                                  
                                                  
             Kramizz !!


Av ztaa - 30 mars 2010 21:15

Hej !!

Hoppas ni gillar cross !!

Annars är det väl bara att titta ändå,för det är AS-roligt !!

Det bästa är att de har förstorat huvudena på dem ibland   


Vad tyckte ni var bäst ??

Komentera vad Du tyckte !!

Av ztaa - 30 mars 2010 21:03

Heej !!

Tittar lite på Nitro Cirkus-klipp på YouTube !!

Hoppas ni gillar det !!

Jag vet inte,men det kan ta en liten,liten stund innan det kommer !!

PS.Det är på engelska !!


Det ser j_vligt sköjj ut !!

Eller vad tycker ni ??

Av ztaa - 30 mars 2010 20:10

Hejj !!

Just nu skrek min bror:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För att Fbk gjorde mååååååål !!

Det står 1-1  !!

Hoppas dem vinner   





Idag i skolan när vi hade Boyne i No/so så skulle vi gå ut,hitta en växt och sen rita av den och sen komma tillbaks sen efter 2 veckor och se hur mycket den har växt   

Sen hade vi Teknik !!

Vi skulle lära oss lite om det !!
Sen skulle vi göra en upfinning,eller bara bygga nått   

Jag berättar inte vad jag ska bygga förän klassen ser den !!

För dem kan få en idé då   




Vi kom hem från maqen nu oxå !!

Utalas mack !!

Det var rätt roligt !!

Jag gjorde plankan i ca. 2 min.

Vi har lite tyngder oxå !!

Men bara upp till 10 kg.   

Jag kan bära det över huvut !!

Det är till endel övningar !!




Min kompis vill inte att jag " härmar " henne med f*n och h**vete och sånt.....vadå ??

Ska jag svära på min blogg oxå eller ??

2 ord :

GLÖM DET !!

Sen får jag inte säga Kramizzar heller !!

Hon tror att jag fått de från henne !!

Men det har jag inte !!


Ha det GÖTT !!

KRAMIIIZ Ida 

Av ztaa - 29 mars 2010 19:24

Heeej alla !!

 

Idag har jag vart i skolan !!

Jag somnade om i morse så jag vaknade fem i halv åtta   

Jag var lite stressad eftersom vi börjar kl. åtta   

Jag åker vid kvart i eller nått !!

 

Men sen så glömde jag ju tack vare de en super-star lapp som jag skulle ha med mig !!

Maggan tjur kä**ing blev ju AS-FÖRBANNAD och skrek o shoade   

Så jag fick ju cykla hem och hemta det på lunch-rasten   

 

Lite om min dag !!

 

Kramzizz Idzizz

 

Glömde säga att jag ska tävla för sexan   

Av ztaa - 28 mars 2010 11:03

Hej,hej,heeey !!

Nu ska jag va med Jia och My !!

Vi ska va  i min husvagn idag !!

Vi har vart me varanndra i ca 4 dagar i sträck !!

 

I förrgår va vi med Fanny oxå !!
Det var lika kuligt   

 

anu ska jag nog kolla deras bloggar och sen göra mig i ordning   

Hahha !!

Hidå kramizzzar Idahoo.

Av ztaa - 25 mars 2010 15:55


Vilken tönt !!

Kör med VITA BYXOR !!

Tänk lite nu !!

Av ztaa - 25 mars 2010 15:49


Jag har den gula som gosedjur,

men jag tycker den röda är sötast !!

Vad tycker ni ??

                              Kramizzar Ida


Ovido - Quiz & Flashcards