idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2010

Av ztaa - 25 mars 2010 15:35

Let's do some noise !!

Av ztaa - 25 mars 2010 15:31


Neeej !!
Tror inte det =D

Av ztaa - 24 mars 2010 14:40

Hej !!

Min kompis har hjälpt mig att lägga in videos !!

Här kommer den !!


Stackars tjej   

Av ztaa - 22 mars 2010 19:42

Heeeej !!

Har inte bloggat på länge !!

Tänkte blogga lite nu   

Kanske skriver några gånger i veckan !!

Hidå !!

Av ztaa - 17 mars 2010 07:11

God morgon !!

Jag har inte så mycket tid på mig för klockan är 7.15

Jag ska gå 7.40   

 

Skulle bara se om ni var vakna !!

 

Bloggar mer efter skolan !!

 

Kram Ida.

Av ztaa - 16 mars 2010 20:57

Hej !!

Nu ska jag gå och sova !!

Så go' natt på er alla   

 

Ses imårgon bitti !!

Förhoppningsvis !!

 

Kram Zta

Av ztaa - 16 mars 2010 20:08

Hej !!

Nu har jag kommit hem !!

Jag stog i barnens mål och My i föräldrarnas   

Föräldrarna gjorde 9 mål på mig och vi gjorde  7 mål på dem   

Vi förlorade  asså !!

Föräldrarna vann   

Mamma gjorde det första målet på mig   

 

Haha   

Men det är ju bara på skojj !!

Lika skojj som denhär bilden :

 

 

Haha   

Stackars hund   

Men den är SÅ gullig !!

 

Bloggar mer sen !!

Förhoppningsvis,

om inte pappa sitter här då !!

 

Hejdå !!

 

Kram Zta.

Av ztaa - 16 mars 2010 16:29

Hej !!

Om en timme är jag med mitt lag i sporthallen i Mörlunda och spelar innebandy mot föräldrarna !!

Jag vet fortfarande inte om jag ska stå i föräldrarnas eller barnens   

 

Jag bloggar ikväll efter innebandyn om hur det gick !!

Och i vilket mål jag stog i   

 

Vi ses !!

 

Kram Ida

Ovido - Quiz & Flashcards