idazetterströöm

Alla inlägg under maj 2011

Av ztaa - 7 maj 2011 08:42

Hejhej!

Igår efter skolan så tog jag en filt och gick å la mig i solen!

Guutt!

Efter någon timme så gick jag in och la mig och sov en stund,va ganska trött efter idrotten och sen va det ju Strandmilen på kvällen oxå!

Läs mer om den på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

I skolan tittade vi på en teater som hette

Louise och Björnarna

Den va ganska så bra,men lite tjatig!

Det handlade om en tjej som såg osynliga björnar och så!

 

Sen på kvällen efter Strandmilen hämtade vi pizza!

Guuttigare!

Idag vet jag inte vad jag ska göra!

 

Men man hitter väl på nå!

Kolla in BB röstningen!

Vem tycker du ska lämna "Big Brother" på söndag?

 
Gurkan Gasi
23 %
 
 
Katerina Kazelis
38 %
 
 
Peter Orrmyr
39 %
 
 Total: 1561 röster


Blogg som måste läsas!

http://vilaifridmarialarsson.bloggplatsen.se/

 

Hejdå!

Av ztaa - 6 maj 2011 13:07

Hej!!

Jättelessen för jag inte kunnat blogga!

Har inte haft tid! Det har vart skola,matcher träningar och annat kul stuff!

Ikväll är det tävling!

Hoppas man hinner va med någon underbar?

 

Just nu är 2 älskade släktingar åt Cypern!

ORÄTTVIST

 

Men nu ska jag...göra nått!

 

Heyyedåe!

Av ztaa - 5 maj 2011 07:09

Hejhej!

Idag gick jag upp vid halv 7!

Skulle gått upp vid 6 men det orkade jag inte!

Igår kunde jag inte göra glosläxan tills idag!

Så jag gjorde den nu istället!

Kolla vad som stog på bloggplatsen idag:

Mellan klockan 02.30 - 06.00 kommer bloggarna vara stängda p.g.a underhåll.

Men nu ska jag nog gå in på Sport-Tjejen!

 

 

HEJDÅ!

Av ztaa - 3 maj 2011 15:20

Hejhej! Riktigt lessen över att jag inte bloggat!

Läs mer varför på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se!

Finns även bilder!

Nu när jag ladda upp så raderade jag dem på datan så jag fick nog inte med så mycke! Det ska va 126 st...

                       

MISSLYCKAT!

Men nu kan jag inte ladda upp dem igen...

Har haft lite vattenkrig,solat,haft kul,gjort smoothie...ni kanske sett bilderna innan...?

 

Men nu ska jag gÅ!

HEJDÅ!


Ovido - Quiz & Flashcards