idazetterströöm

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Göteborg<3

Av ztaa - 24 maj 2011 18:31

Hejhej

Nu kommer bilderna från göteborg<3

när vi kom till götlaborg så åkte vi till mina sysslingar och deras mamma som är kusin med pappa...

         jonte och fia...

sen va fias syster och hennes familj där

  saga<3

hon va lessen för hon ville inte åka   moa,kommer inte ihåg va hon heter,hörde inte hans namn...

sen på fredagen så skulle vi köpa lite kläder till skolavslutningen...

  

   

hittade en fin "skjorta" på kapahl

men det fanns inte i min storlek så vi åkte till nordstan och där fanns det,pappa hittade ett par coola byxor oxå,sen va det 3för2 så det blev ett par byxor till

      

så vi shoppade i 6 timmar

sen vid 5 när vi va klara så gick vi till en pastabuffe och käka lite...

men nu är dem bilderna borta,så...

sen på lördagen så sprang ju mamma och pappa,dem bilderna ser ni på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

vi brukar vi gå till en djurpark och titta på djuren och balansparken innan vi tittar

sälarna:

             

sen såg vi en liten ekorre som jag inte han att ta kort på nära håll:

 

ni ser va det är för djur...

                                         

och balansparken

                                                   

och lite ifrån parken

(glömde säga att vi va i slottsparken)

eller så va det slottsskogen...

                   

och påväg hem...

                                 

men nu måste jag gå


hoppas bilderna va bra

heejdåå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ztaa - 21 april 2012 20:18

Hej! Jag har testat runt på olika blogg-sidor och har nu bestämt mig för att byta blogg från www.ztaa.bloggplatsen.se till www.idazetterstrom.blogspot.se ! Anledningen är att det är mycket lättare design m.m där.. hoppas ni inte slutar läsa re...

Av ztaa - 20 april 2012 19:08

2 filtar om mig,mobil till höger,godispåse till vänster,dator och tv framför mig..kan de bli bättre? :) ...

Av ztaa - 19 april 2012 20:09

En jävla pissträning! Och inga bilder har jag heller.. FAN! ...

Av ztaa - 18 april 2012 20:11

    Black'n'white! Hängde mä Elin hem ida,we've just chill'n'! Snart blire armhävningar,situps,plankan och annat sånt bra skit :) ...

Av ztaa - 17 april 2012 20:10

      Sitter och kollar på idioter med mycket stålar.. Senare blire Wermland forever och andra kuliga program! :) Shiiiit!..vi har tyska-läxa tills imorn..hej! ...

Ovido - Quiz & Flashcards