idazetterströöm

Alla inlägg under september 2011

Av ztaa - 3 september 2011 16:33

Hmm,

jag har funderat lite på om jag ska ha t.ex 15 dagar igen...

Givetvis med nya bilder och sånt!

Vad tycker ni?

Jag vet att det inte är så många som besöker min blogg!

Men det är just därför DIN komentar är viktig!

Ha dä bra!

Av ztaa - 3 september 2011 16:17

Alla älskar vi väl mobilbilder?

                                           

Vart lite olaglig mä lilla Elin xD,

Fest hos Mange utanför Gården,

Sprungit barfota på asfalten fram och tillbaks mellan Gården och Konsum kl. 1o på kvällen med underbara vänner,

Kört vilse bakom Elin på cykel i rondellen!

Can it get any better?

Av ztaa - 2 september 2011 16:15

  Mina skor =)   Cross   Min släkt   Mina kompisar   Att bada

  Min gamla klass

  Bandy

  Fotboll

Av ztaa - 2 september 2011 11:37

Sitter i kaffeterian på Albäck!

Dåliig update,javet!

Drar till Elin direktnärjag kommer till Målilla!

Hejdå!

Av ztaa - 1 september 2011 15:15

 

Haha!

Jag och Barak O´Bama

Ovido - Quiz & Flashcards